.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام محورهای کوهستانی نکا برفی اما تردد جریان دارد
بخشدار هزارجریب نکا از بارش برف در محورهای مختلف کوهستانی این شهرستان خبر داد و گفت: با وجود بارش برف از روز گذشته تاکنون، تمامی محورهای کوهستانی باز و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش شمال نیوز:محمد محمدیان روز سه‌شنبه  اظهار کرد: نزدیک به 30سانتی‌متر برف در مناطق کوهستانی بر زمین نشسته است اما تمام محورهای منتهی به روستاهای مختلف باز است و تردد در حال انجام است.

وی افزود: با وجود بارش برف از ساعت‌های اولیه روز گذشته تاکنون، هیچ انسداد جاده، ریزش و یا رانشی بودن جاده‌ها گزارش نشده است و تصادفی هم اعلام نشده است که امیدواریم در ادامه هم با رعایت مقررات و توجه به هواشناسی و استفاده از تجربیات راهداران، امنیت را برای خود و خانواده رقم بزنیم.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: ماموران راهداری در حال حاضر، برف‌روبی و نمک‌پاشی را در دستور کار قرار داده‌اند که توصیه داریم حتما برای افزایش امنیت بیشتر و تردد در محورهای کوهستانی، وسیله نقلیه را به وسایل زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

این مسؤول ادامه داد: با آغاز بارش برف در محورهای کوهستانی در همان ساعات اولیه، مأموران راهداری با تجهیزات کامل به این مناطق اعزام و با ماشین‌آلات خود به برف‌روبی، نمک‌پاشی و پاک‌سازی جاده‌ها، محورها و راه‌های مختلف روستایی مشغول شدند.

محمدیان گفت: توصیه می‌شود به دلیل بارش برف در محورهای مختلف روستایی این شهرستان و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان عزیز با رعایت و لحاظ کردن سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی خود با سایر خودروها، زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده برف در نقاط مختلف، یادآور شد: با توجه به اینکه رانندگی در برف بسیار متفاوت است؛ رانندگان موارد مختلف راهنمایی و رانندگی را در شرایط فعلی رعایت کنند و با دقت لازم و با تسلط کامل بر جاده رانندگی کنند.

بخشدار هزارجریب نکا با تاکید مجدد بر  به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان، افزود: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوای استان مازندران به خصوص در مناطق کوهستانی و ادامه بارش برف زمستانی در این مناطق، امیدواریم با رعایت مسائل ایمنی در رانندگی، سفر خوشی را سپری کنند.

محمدیان گفت: وجود کاهش دمای هوا در مناطق هزارجریب نکا، لغزندگی و کاهش دما را در این مناطق و به‌ویژه در ارتفاعات به همراه دارد که امیدواریم مردم و رانندگان با پرهیز از مسافرت‌ها و رفت‌و آمدهای غیرضروری در این مناطق و توجه به هشدارهای مأموران راهداری، از بروز حوادث جلوگیری کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.394 seconds.